Pages

Monday, 2 June 2014

Holiday. At cameron highland

Assalamualaikum semua...sihat ka..

Minggu ney sis bercuty kat cameron highland... memang syok,, tpi,, rasa menyesal lak pergi time orang cuty sekolah,, nk wat mcm mne,, folow jea,, orang suh ikut kita pergi, hehehhe ney nk banyak bunyi lagi,,,

Hari sabtu pergi pon mkg dah jam dekat tol nk masuk cameron.. hangpa tahu la an,, jalan cameron macam mane,, jalan dia ikut laluan bukit.. so pening ler,, sis gerak dalam kol 10 lebih dari kl menuju ke destinasi.. kami smpai kat brincang dlam kol 4 lebih.. fuh penat walaupon bukan sis yang drive hehheh...

Mulala perjalanan sis untuk menjelajah camron highland buat kali ke dua...fuh pasar malam kat brincangmemamg fuh tak leh nk kate la... banyak syur segar2,, sayur yang sis tak pernah tgok pon ade jugak,, hehee. Mklumla,, jarang duk kat dpor, hehe

Yang paling x syok.. electrik tak de,, syok duk melepak dlam bilik,, tetiba kqt bricang xde electrik,,, membobel jugak la sis ngn dak k3cik sorang 2,,, spe dia,, diam2 sudah hehhe,..

Esok pagi kami menjelajah la,, ke mana sja hehe,, frst dekat ladang teh.. n second bee farm.. n ladang strawberry. ... yang paling tak syok kami tak sempat nk tgok lavender.. sebb nk lalu jalan lavender 2,, jalan jam betol2 jem, kami pon Ikut balik tapah,,

Kami sempat singgah dekat lata iskandar, sempat la bermandy manda kjap,, hehhee

Ok la smpai di sini saja sis bercerita,, da,. Next time travel to pd.. for Evant...

No comments:

Post a Comment