Pages

Tuesday, 10 June 2014

cinta kerana terpaksa

asslamualaikum semua..

hopefully sihat semua sis ucapkan.

Cinta bila dipakse, nescaya ia tak akan bahgia walaupon ia berulang kali mencuba dengan pelbagai cara..
walaupon sejauh mane bercinta dan bertahun-tahun bercinta dan bila hati seseorang itu terluka, dan cube untuk kembalikan rasa cinta yang dulu,, nescaya sukar untuk merasakan nye kembali...

"seperti kaca yang sudah pecah,, cube dicantum kembali memg ia boleh dicantum tetapi tidak seindah dulu,,"

Walaupon diterima dengan kata-kata tetapi hati tidak boleh dipaksa.. tetapi terseksa yang terasa perit yang di rasa..
hati tidak bahgia, kecewa yang di rasa..menuba untuk merasa bahgia.. untuk beberapa bulan tetapi kecewa jugak yang di rasa. sampai bila ia yang akan berakhir..

walaupon ia berlari ke mana sahaja,, mencuba pelbagai cara untuk merasakan apa yang di rasa dulu dengan cara yang pake,, nhati tidak mpu di pakse.. nescaya kecewa yang dia rasa..

bila rasa sayang sudah timbul,, bahgia yang kita rasa walaupon orang 2 macam mne sekali pon,, walaupon di maat orang di pandang buruk atau hina,, tetapi di mata kekasihnya,, ia la yang terbaik,, walaupon ia di maki atau di marah dengan orang dia sayang,, pasti ia bersabar,, tetapi bila sebaliknya... paham-paham jew la ok..

:) smile sokmo yup semua :)
hanya kita yng rasa.. biarkan orang lain pk kn apa yang dia nampak,, cume kita yang tahu.. so.. keep smile friend..

wsalam :)









Thursday, 5 June 2014

For the man

Assalamualaikum semua.. salam jumaat sis ucapakan..

Today adalah hari last sis dekat sini,,,,
Tenang sis nk tgglkan tmpat ney,, kerna. Sis tegok dia pon dah happy sekrang alhamdullah sia ucapkan,, n terima kasih pada dia sebb bnyak sedarkan sis...

Bnyak benda yang sis belajar walaupon kejap kami berkenLan... apa2 pon sis doakan kalian pon happy selalu,,

Dulu bila ada masalah sis selalu lari,, sebb sis tak nk pk..
Tapi sekrang sis berani tempuh maslah itu, waupon sis takut,.

Sis doakan dia akan berjalan dalam kehidupan dia.. sesungguh nye dia adalah insan yang terbaik yang pernah sis jumpe.. yang pernah sis kenali.. hope dia akn dapat yang terbaik..

Cayok2..... gem... cayok2...  comel..

Last i want to say... u are the best man.. in my life..

Mohd shahrain bin jamaludin..

And your looking great man with baju melayu.

Tuesday, 3 June 2014

Saat2 terakhir

Assalamualaikum.. wahai semua pembaca blog myself n memory...

Today bergambar2 dengan stf tmpat sis kerja,. Hehehe,, diam2 tak diam dah dekat setahun sis kje,, now minggu ney minggu last sis kje dekat sini... kenangan selama sis kerja sini,, banyak pengalaman yang sis dapt.. syok,, apa yang sis nk bagi tahu,, if kalau korang dpat kerja dekat sini, syok giler kje,, bos mmg sporting, if dpat kje kat sini,, korangbakan enjoy,, walaupon banyak kje, korang tak rasa pon kje 2 ade,, sebb korangbhappy kerja kat sis kje sekrang,,

Apa yang sis nk bagi tahu, walaupon bos 2 sporting baik, boleh buat melwat,, boleh buat kutuk2 bos sendri,, tak semstinya kerja tak jalan,, apa yang sis boleh ckp lagi,,tak menyesal kerja kat sini,, mmg susah untuk dpat bos macam ney,,,syukur alhamdullah sis dapt kerja dgn orang mcm ney,.. alhamdullah

Ini tatapan minggu terakhir sis dengan staf n bos..

Monday, 2 June 2014

Holiday. At cameron highland

Assalamualaikum semua...sihat ka..

Minggu ney sis bercuty kat cameron highland... memang syok,, tpi,, rasa menyesal lak pergi time orang cuty sekolah,, nk wat mcm mne,, folow jea,, orang suh ikut kita pergi, hehehhe ney nk banyak bunyi lagi,,,

Hari sabtu pergi pon mkg dah jam dekat tol nk masuk cameron.. hangpa tahu la an,, jalan cameron macam mane,, jalan dia ikut laluan bukit.. so pening ler,, sis gerak dalam kol 10 lebih dari kl menuju ke destinasi.. kami smpai kat brincang dlam kol 4 lebih.. fuh penat walaupon bukan sis yang drive hehheh...

Mulala perjalanan sis untuk menjelajah camron highland buat kali ke dua...fuh pasar malam kat brincangmemamg fuh tak leh nk kate la... banyak syur segar2,, sayur yang sis tak pernah tgok pon ade jugak,, hehee. Mklumla,, jarang duk kat dpor, hehe

Yang paling x syok.. electrik tak de,, syok duk melepak dlam bilik,, tetiba kqt bricang xde electrik,,, membobel jugak la sis ngn dak k3cik sorang 2,,, spe dia,, diam2 sudah hehhe,..

Esok pagi kami menjelajah la,, ke mana sja hehe,, frst dekat ladang teh.. n second bee farm.. n ladang strawberry. ... yang paling tak syok kami tak sempat nk tgok lavender.. sebb nk lalu jalan lavender 2,, jalan jam betol2 jem, kami pon Ikut balik tapah,,

Kami sempat singgah dekat lata iskandar, sempat la bermandy manda kjap,, hehhee

Ok la smpai di sini saja sis bercerita,, da,. Next time travel to pd.. for Evant...