Pages

Friday, 21 February 2014

Korang tahu tak

Hari ney ramaI bebenor duk post kat fb twit we chat.. mne lagI yang boleh post,, n ade jugak yang duk pm aku tanye brim aku dapat ke x,duk cite pasal brim... yang mane dah masuk 2 alhamdullah,, hujung2 bulan dapat duit kocek sementara nk tggu gaji,, but jangan beboros sgt, beringat2 je la eek.. esok x saba nk jumpe dengan buah haty sya.. yang dah lme x jumpe iaitu puteri anje, hahhah., lame x jumpe beliau,, so rindu sagt,, mcm2 planing nk buat dgn dye,, hahhaa pagi2 esok dah terpacak dekat ktm.. hope eaok semua berjalan lancar.. miss u anje so much,,
Sahabat mungkin kadang2 kita x jumpe,, but bila kita dah mencipta kisah,,pasti saat kisah itu yang di rindui,,walaupon,, andai di katakn suatu hari nnty kita gduh,, tapi kenangan ttp segar...pasti akan di ingt jua.. jangan kate benci,, kalau masih ade kenangan kerna kenangan Itu pasti ade.. hope hubungan dgn semua akan berkekalan.. amin,., wahai sahabat2 sya,,,

No comments:

Post a Comment