Pages

Wednesday 16 April 2014

Engkau la yang satu

Assalamualaikum...

Dulu engkau pernah menderita, begitu jugak diri ku yang dilukai oleh pasangan ku yang dulu....
Terasa sakit bila di tinggalkan.. terasa bagai nk gila,,, bila orang yang kita sayang tinggalkn kita,, tapi alhamdullah,, dia telah pertemukan kita dalam keadaan kita memerlukan seseorang untuk bersandar dan merawat luka itu..

Walaupon singkat perkenalan kita, diri ini terasa bahagia dan terasa. Disayangi... kadangkn2 kate kau menakutkan ku,, pernah sekali, kau kate "sayang syang nk sikit, tapi saya mintak tolong jangan menangis jangan marah, jangan sedih, jangan rasa bnci dekat saya, jangan letak fone lepas sya cakap". Saat itu kerasa sebak n ku takut kalau2 ayat yang akn ku dengar itu akan melukakn hati ku,, ku tkut sangat bila kau berkata mcm 2,,, ku kuatkn hati dan berkata "tak pe syang, awak ckp k, sya dengar insyallah sya terima dengan redha dengan haty yang iklas,, sya jnji sya takkn marah awak atau menangis". Saat itu hanya tuhan yang tahu bertapa takutnye haty ini utuk mendengar..

Lalu awak berkata "jnji tak marah atau apa ok,, saya sebenarnye sayng kn awak sangt-sangat". Masa tu bila saya dengar apa awak nk cakp,, terdiam kejap,, dah la pagi2 buta cal.. kol 4 pagi 2... rasa macam nk marah 2 ade jugak, tapI tak pela,, hehehe...

Apa2 pon hope impian kita akan tercapai syang.., lov u...

No comments:

Post a Comment